Contrast
Increase Font
Decrease Font
General Orders
|
FYUGP in Affiliated Colleges - Modified Regulations and curriculum Framework |
SWAYAM January 2024 Session - List of MOOC courses opted by the Dept of Library & lnformation Sciences |
Rent for using Cafeteria (Room No.2) at Student Amenity Centre, Thavakkara Campus |
SWAYAM January 2024 Session - List of MOOC Courses opted by University Teaching Departments |
SWAYAM June 2023 Session - List of MOOC courses opted by the Department of chemistry, Swami Ananthatheertha Campus, Payyanur |
RTI-Application fee order 15.11.2017 |
RTI-Application fee order 05.07.2017 |
RTI-Application fee order- 11.07.2016 |
SWAYAM January 2023 Session -List of MOOC Courses adopted by University Teaching Deaprtments |
Guidelines for starting & functioning of Community Colleges under Kannur University |
SWAYAM July 2022 Session - List of MOOC Courses opted by University Teaching Departments and Swayam Co ordinators |
Guidelines for implementation of Online Question Bank and Automated generation & Online transmission of Question Papers |
Guidelines for Adopting MOOC |
Regulation for UG programmes under CBCSS-OBE w.e.f 2019 in affiliated Colleges - Clause 3.13 modified - Readmission in 6th semester to Under Graduate regular candidates of 2016 to 2018 admission following 2014 syllabus. permitted |
Name change of Sanumon P as Sanoop P in University records as per Gazette Notification - Approved -Order issued |
MCA PROGRAMME (NRI Fee) ,I T MANGATTUPARAMBA |
University Teaching Departments- Starting of new Department of Botany at Mananthavady campus-academic year 2021-22 onwards |
School of Distance Education candidates, who did not remit tuition fee and register for Second Year UG examination AWil 2021, due to covid situation/personal reasons, to continue their study in third year UG programme during 202L-22 as there will be no regular SDE UG Final Year batch during 2022-23, |
MCA Programme under Credit Based Semester System in Affiliated Colleges and lT Education Centres lmplemented with effect from 2014 Admission - modified Regulations for Lateral Entry candidates -2019 Admission candidates exempted from appearing the three additional courses - Approved- Orders issued. |
ജീവനക്കാര്യം - കണ്ണൂർ സർവകലാശാല - തളിപ്പറമ്പ് സർ സയ്യിദ് കോളേജിലെ ഫിസിക്സ് വിഭാഗം അസിസ്റ്റൻ്റ് പ്രൊഫസർ & ഹെഡ് ഡോ: നഫീസാ ബേബി ടി പി ക്ക് സർവകലാശാല ഡയറക്ടർ സ്റ്റുഡന്റ് സർവ്വീസസ് തസ്തികയിൽ അന്യത്രസേവന വ്യവസ്ഥയിൽ നിയമനം അനുവദിച്ച് കൊണ്ട് ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
BBA TTM Degree programme - CSCSS(wef 2014 adm)clause 8.8 relaxed and Mercy Chance granted. |
Permanent increase of Seats in Five IHRD Colleges - from the academic year 2021-22 onwards --Granted - order issued |
ജീവനക്കാര്യം - വിവരാവകാശ ആക്ട് 2005 - അപ്പീൽ അധികാരി, സ്റ്റേറ്റ് പബ്ലിക് ഇൻഫർമേഷൻ ഓഫീസർ, അസിസ്റ്റന്റ് പബ്ലിക് ഇൻഫർമേഷൻ ഓഫിസർ എന്നിവരെ നിയമിച്ച് ഉത്തരവാകുന്നു |
ജീവനക്കാര്യം - സർവകലാശാല രജിസ്ട്രാറുടെ ചുമതലയിൽ നിന്നും ശ്രീ മുഹമ്മദ് ഇ വി പി , ജോയിന്റ് രജിസ്ട്രാർ നെ വിടുതൽ ചെയ്തു കൊണ്ടും ഡോ: അനിൽ ആർ, പ്രൊഫസർ & വകുപ്പ് മേധാവി, സ്കൂൾ ഓഫ് ഫിസിക്കൽ എജ്യുക്കേഷൻ & സ്പോർട്സ് ആൻഡ് സയൻസ് - നെ രജിസ്ട്രാറുടെ പൂർണ ചുമതലയിൽ നിയമിച്ച് കൊണ്ടും ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
ജീവനക്കാര്യം - സർവ കലാശാല ഓഫിസുകൾക്ക് ശനിയാഴ്ചകളിൽ പ്രവൃത്തി ദിവസം ആയി പുനഃ സ്ഥാപിച്ച് കൊണ്ട് ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
University Grants Commission - Prevention of Caste Based Discrimination - University Level Committee re-constituted |
ജീവനക്കാര്യം - കോവിഡ് 19 രോഗവ്യാപനത്തിൻ്റെ പശ്ചാത്തലത്തിൽ സർവകലാശാല ഓഫീസുകളുടെ പ്രവർത്തനം സംബന്ധിച്ച എല്ലാ നിയന്ത്രണങ്ങളും 05 -08 -2021 മുതൽ റദ്ദ് ചെയ്ത് ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
ജീവനക്കാര്യം - കോവിഡ് - 19 രോഗ വ്യാപനത്തിൻ്റെ പശ്ചാത്തലത്തിൽ സർവകലാശാല ഓഫീസുകളുടെ പ്രവർത്തനം സംബന്ധിച്ച് ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
New Generation Programmes, sanctioned in Govt., Aided Colleges, and University Teaching Departments (2020) - lnclusion of the Programmes under ditferent Faculties- Approved - Orders issued |
U.O. dt.24-06-2021-Covid 19-Functioning of University Offices |
ജീവനക്കാര്യം : കോവിഡ് -19 - പ്രതിരോധ പ്രവർത്തനങ്ങളുടെ ഭാഗമായി സർവകലാശാലാ ഓഫീസുകളുടെ പ്രവർത്തനം സംബന്ധിച്ച മാർഗ നിർദേശങ്ങൾ പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
ജീവനക്കാര്യം : കോവിഡ് -19 അതിവ്യാപനം തടയുന്നതിൻറെ ഭാഗമായി സംസ്ഥാനത്ത് ലോക്ക് ഡൗൺ ദീർഘിപ്പിച്ച സാഹചര്യത്തിൽ സർവകലാശാല ജീവനക്കാർ ഓഫിസിൽ ഹാജരാകേണ്ടത് സംബന്ധിച്ച് ഉത്തരവ് പുറപ്പെടുവിക്കുന്നു |
UGC (Prevention, Prohibition and Redressal of Sexual Harassment of Women Employees and Students in Higher Education Institutions ) Regulation 2015 - Internal Complaints Committee (ICC) Reconstituted |
Kannur University - Teaching Departments/ Centres/ Research Centres - Fee structure of Foreign students at Kannur University for all Programmes at par with that of Indian students - Fixed - orders issued |
Permission for Sessional Assessment (Internal) improvement chance for BTech Programme - modified Guidelines - Approved |
Maternity Leave to the Female Students - All Programmes except PhD Programme under the University - Sanctioned |
Starting of a new Arts and Science College (unaided), under IIHT, Thottada, Kannur-Provisional Affiliation to BSc Costume & Fashion Designing Programmed 2020-21 Granted |
Two Year BEd Programme - Revision of Scheme & Syllabus for 2019-21 Batch Online Teaching Practice Permitted for 2019-2021 batch in the Covid-19 Situation- Guidelines for the conduct of internship implemented |
Permission for Sessional Assessment (internal) Improvement Chance for BTech Programme- Modified Guidelines |
SIGBA Institute of Advanced Studies - Provisional Affiliation to BSc. Psychology and BSc. Geography- for the year 2020-21 |
Choice based Credit and Semester system (OBE) -III semester Complementary Elective Course (Sociology) for BSW Programme w.e.f 2019 admission-Modified |
PG Courses under SDE-Regulations for Post Graduate Courses-Change of Pass Condition |
Director Of Physical Education-Constitution Of Sports Grievance Redressal Committee |
U.O Relaxation of the Entrance Test - Modified Regulations for PG Programmes in the Schools/ Departments of Kannur University |
UGC Regulation 2020 -Internal Complaints Committee (ICC) |
PG Courses Under SDE - Regulation for Post Graduates (w.e.f 2011 admission) - Change of Pass Condition Implemented |
Assessment of inter semester candidates in the post Covid-19 Situation - Fixing Modalities - Expert committee constituted |
Conducting special examination for participant of youth Exchange programme |
DSS - Fee concession to blind students |
Concession for the wards of Kashmiri Migrants and Kashmiri Pnadit Families-higher educations institutions |
Amendment to regulation for Choice Based Credits and Semester System for Undergraduate UG-Programme 2019 |
Collection of fees SEBC/FC-BPL Students |
Recognition of M A Geography (Regular) Degree of Banaras Hindu University, Varanasi |
Recognition of M A Psychology (Distance) Degree of IGNOU (Indira Gandhi National Open University) |
DSS-Board of Adjudication of Students Grievances (BASG) members nominated -Committee Reconstituted |
Naming of Kannur University, Thalassery Campus, Palayad -In the memory of Janaki Ammal |
UG Programme under CCSS_2009-13 admission_issuance of Position Certificate- existing Orders revoked-revised order |
Recognition of BSc Forestry degree of Hemvati Nandan Bahuguna Garhwal University |
PG Courses_ Granting Grace Marks to students on par with Under Graduate Students-Sanctioned Order |
Starting of Diploma course in Yoga and Fitness Training- Department of Physical Education, University Campus, Mangattuparamba |